Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вървежа в ниските обороти

    Здравейте колеги.Колата от два дни ми прави този проблем, на която и скорост да съм натискам я от 1000 до 4000 оборота и от 1000 до към 2100 набира едвам едвам и после се изстрелва ако някой има опит с подобен проблем ще съм много благодарен да сподели.Благодаря предварително на отзовалите се.
    Алфа 147 1.9JTD 16V

  • #2
    Закачи колата на диагностика и виж как се променя буста и налягането в рейла,а може и да е записала някоя грешка за подсказка.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Те по принцип тръгват от около 1900об., но ДИАГНОСТИКА е хубаво нещо. А дали не си зареждал нафта преди два дни?
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Те по принцип тръгват от около 1900об., но ДИАГНОСТИКА е хубаво нещо. А дали не си зареждал нафта преди два дни?
        Въобще не е вярно!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Въобще не е вярно!
          Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
            Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.
            Просто трябва да ускори равномерно,е на съответната предавка разбира се.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
              Въобще не е вярно!
              Другите ти отговориха
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.
                Ела да пробваш моя и тогава,прецени!От 1600 оборота си тръгва много доволно,какви 2100 оборота това не е туин спарк!

                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Другите ти отговориха
                Ти не ми отговори-и да ти кажа репутацията ти по постовете не се вдига!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                  Ти не ми отговори-и да ти кажа репутацията ти по постовете не се вдига!
                  Пет пари не давам за мнението ти. Хората ми благодарят на ЛС. И се стремя да помогна, да науча нещо, а не да се заяждам и филосовствам.
                  Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
                  И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисими
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Пет пари не давам за мнението ти. Хората ми благодарят на ЛС. И се стремя да помогна, да науча нещо, а не да се заяждам и филосовствам.
                    Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
                    И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисими
                    Не позна на по малко е?И колегата има проблем-който с една вакум помпа се решава за нула време?
                    Last edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 22:45.

                    Comment


                    • #11
                      Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
                      Справка - турбо лаг.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
                        Справка - турбо лаг.
                        Остави го, не виждаш ли, че се опитва да се заяжда с мен
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
                          Справка - турбо лаг.
                          Точно колегата има турбо лаг в повече, тоест достига късно налягане и за това е обявил проблем в темата-аз също казвам че има проблем!А проблема е точно в развъртането това лято имах подобен проблем!

                          ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Остави го, не виждаш ли, че се опитва да се заяжда с мен
                          А не позна

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                            Точно колегата има турбо лаг в повече, тоест достига късно налягане и за това е обявил проблем в темата-аз също казвам че има проблем!А проблема е точно в развъртането това лято имах подобен проблем!
                            А проблемЪт може и да е друг, но той не дава повече инфо. Дупка в маркуа след турбото прави същото, ако не е голяма, заклинил ЕГР в отворено положение и т.н.
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Аз страна не взимам,а и от заяждания файда няма.В крайна сметка сме големи хора,споделящи една страст.
                              Иначе по темата,мисля,че проблемът идва от геометрията на турбината,която е на път трайно да блокира,но без обективни данни,коментарите са ялови.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X